lunes, 8 de diciembre de 2008

PREMIETE AL CANTO



Xe quina alagria m'han donat la bona gent de Granollers i Paret del Valles. M'han donat el primer premi Josep Escobar de Comic. M'alegre sobre tot pels diners, que falta em fan, també pel reconeiximent i també per que el comic guardonat el tenia fet ja feia uns anys i em semblava tris que no veies la llum, per que el guió em sembla que està be."La jugada fosca" sent de contingut ideològic crec que no cau en el pamflet i jo sempre he tingut interes en transmetre pensaments socio-politics amb la meua obra. Vos mostre ací la primera pagina i la portada.

5 comentarios:

NOFU dijo...

Enhorabuena otra vez!

Oye, que estoy en ELX, a ver si aprovechamos para quedar y veo la expo.

Escríbeme!!!----

Pedro F. Navarro dijo...

Enhorabuena Marc.
Ha sido una toda una sorpresa.
Me alegro mucho.
Felicidades por tu blog y por tu trabajo.
Nos vemos en Waslala.

Esteban Hernández dijo...

Enhorabuena!!!!

Janko dijo...

Xe, quina sorpresa voret per ciberespai. A vore si mos veiem.

Juanma"er jevi"

Marc Llorens Serrano dijo...

Hola Juamma, m'alegre de trobar-te per aci. Quan vuigues, jo ara estic fent caricatures a la esplanada, podem quedar per alla. Au.